5 Haziran 2012 Salı

Erzurum'daki Öğretmensiz Köy Okulu Üstüne Soru Önergesi



Erzurum'daki bir köy okulundaki öğretmen yokluğuna dair yazılı soru önergesi.
Aşağıdaki sorularımın Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer tarafından yazılı olarak cevaplandırılmasını  saygılarımla arz ederim. 

Sırrı Süreyya Önder
İstanbul Milletvekili

Erzurum’un Çataksu köyünde 13 öğrencisi olan ilköğretim okulunda 15 gündür öğretim verilememektedir. Yalnızca bir öğretmenin eğitim verdiği sistem yeterince adaletsizken, öğretmenin izin almasıyla beraber dönem bir ay erken bitirilmiş durumdadır. Velilerin ilçe milli eğitim müdürlüğüne yaptığı başvuru ise “atanacak öğretmen yok” cevabıyla karşılık bulmuştur.

-          On binlerce öğretmenin atama benzer durumdaki köyler ve yerleşim yerlerindeki yine on binlerce öğrencinin öğretmen beklediği bu dönemde eğitimin böylesine aksamasında bakanlığınızın payı var mıdır?
-          İlgili öğretmenin yerine vekil bir öğretmen atamayı düşünüyor musunuz?
-          İlgili okuldaki eksik kalan derslerin telafisi mümkün olacak mıdır?
-          Bu köydeki öğrencilerin dönem sonuna kadar derslere dönmeleri mümkün olacak mıdır?
-          Köye önümüzdeki dönemden itibaren mevcut öğretmenin dışında başka öğretmenler atanması planlanmakta mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder